Рацыянальныя лікі

  АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны:

правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці: лікавы выраз і яго значэнне, выраз са зменнымі;
ураўненне, корань ураўнення;
ведаць:
сэнс патрабавання «рашыць ураўненне»; прызначэнне матэматычнай мадэлі;
формулы (шлях, скорасць, час пры прамалінейным руху з пастаяннай скорасцю; перыметр і плошча квадрата, прамавугольніка);
розніцу памізж рухам некалькіх аб’ектаў у адным напрамку, розных напрамках; па цячэнні і супраць цячэння;
умець:
вызначаць парадак выканання дзеянняў у лікавым выразе і знаходзіць яго значэнне;
складаць лікавыя выразы пры рашэнні практыка-арыентаваных задач;
выконваць прыкладныя вылічэнні пры рашэнні практыка-арыентаваных задач і аналізаваць атыманыя вынікі;
складваць, запісваць і чытаць выразы са зменнымі;
знаходзіць значэнне выразу са зменнымі пры дадзеных значэннях зменных;
выкарыстоўваць законы арыфметычных дзеянняў для спрашчэння вылічэнняў і пераўтварэння выразаў;
рашаць ураўненні з дапамогай залежнасці паміж кампанентамі арыфметычных дзеянняў;
мадэляваць задачу па ўмове, аналізаваць і даследаваць матэматычную мадэль у залежнасці ад пераменных, якія складаюць дадзеную мадэль;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.



                         
Адкрыты ўрок                                       Прэзентацыі


                       Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава

Комментариев нет:

Отправить комментарий